Aktualności.

2018

Fishing Clash osiągnęło w marcu rekordowe przychody.

09 kwi 18
2 minuty

09 kwietnia 2018 r.

Fishing Clash – najnowsza duża produkcja Ten Square Games, według wstępnych szacunków, osiągnęła w marcu rekordowe przychody w wysokości 3,7 mln zł. To o 70% więcej niż przychody osiągnięte w lutym, który dotychczas był najlepszym miesiącem.

– „Wypracowane przychody to wynik znacznie przekraczający nasze pierwotne założenia i dotychczasowe wyniki innych produkcji. Co ważne osiągnięte przychody przerosły koszty produkcji już w ciągu pierwszego miesiąca po uruchomieniu gry dla globalnej publiczności. Dla porównania Let’s Fish w swoim najlepszym miesiącu osiągnął przychody na poziomie ok. 1,4 mln zł. To pokazuje, że nasza gra może być sukcesem, który będzie wyraźnie widoczny dla całej branży.” – powiedział Arkadiusz Pernal, wiceprezes Ten Square Games.

Przy tworzeniu Fishing Clash studio wykorzystało doświadczenia z Let’s Fish, który do tej pory był najpopularniejsza grą wędkarską na świecie. Fishing Clash to dużo nowocześniejszy produkt, dedykowany na platformy mobilne, czyli do najszybciej rosnącej i najbardziej atrakcyjnej części rynku.

– „Dzięki umiejętnemu zastosowaniu naszych narzędzi business intelligence, od samego początku fazy soft launch aż do teraz, udaje nam się konsekwentnie poprawiać kluczowe parametry monetyzacji. Jesteśmy bardzo zadowoleni z miejsca, w którym znajduje się dzisiaj Fishing Clash, ale patrząc na dotychczasowe wzrosty wierzymy, że najlepsze jeszcze przed nami.” – dodaje Arkadiusz Pernal.

Dodatkowym wsparciem promocyjnym dla Fishing Clash był tzw. featuring otrzymany już dwukrotnie od Google oraz trzykrotnie od Apple. Warto dodać, że dotychczasowa współpraca z platformami App Store oraz Play Store układa się bardzo dobrze, co może się przełożyć na dalsze wsparcie promocyjne gry Fishing Clash w najbliższej przyszłości. Na dzień publikacji artykułu, gra Fishing Clash była sklasyfikowana na 13. miejscu wśród najlepiej zarabiających gier symulacyjnych na platformie Play Store w Stanach Zjednoczonych oraz na 1. miejscu w Polsce, wyprzedzając tym samym produkcje wielu uznanych producentów.

zobacz także .

23 maj 22

Wyniki grupy Ten Square Games za pierwszy kwartał 2022 roku

W pierwszym kwartale 2022 roku skonsolidowane płatności użytkowników gier Grupy Ten Square Games wyniosły 142,6…

czytaj więcej
13 cze 18

Arkadiusz Pernal o wynikach spółki za 1Q2018

12 czerwca 2018r. Arkadiusz Pernal, Wiceprezes Zarządu Ten Square Games SA o rekordowych wynikach I…

czytaj więcej
02 lip 21

Ten Square Games przejmuje włoskie studio RORTOS i wkracza na rynek symulatorów lotu

RORTOS, lider segmentu symulatorów lotu na globalnym rynku gier mobilnych, dołącza do grupy Ten Square…

czytaj więcej