Szacunkowe przychody Ten Square Games za 3Q 2019

8 października 2019 r.

Szacunkowe skonsolidowane przychody Ten Square Games S.A. w 3Q 2019 roku wyniosły ok. 67,9 mln PLN. W porównaniu do poprzedniego kwartału przychody wzrosły o ok. 36%, natomiast rok do roku wzrosły o ok. 92%.

W szacunkowej kwocie przychodów 57,7 mln PLN zostało wygenerowanych przez grę Fishing Clash, co stanowi 85% skonsolidowanych przychodów.


*szacunkowe przychody, bez uwzględniania przychodu odroczonego w czasie


W związku z rozwojem gry i zapowiadanym skalowaniem budżetów marketingowych, przychody z Fishing Clash w lipcu br. weszły na nowy, wyższy poziom, który utrzymywał się w kolejnych miesiącach, co jest widoczne w łącznej wartości naszych przychodów osiągniętych w III kwartale. Z perspektywy performance Fishing Clash w ostatnich miesiącach uważamy nasze podejście dotyczące skalowania wydatków marketingowych za optymalne. Oprócz tego, pod koniec września rozpoczęliśmy zapowiadaną testową kampanię reklamową Fishing Clash w tematycznych kanałach telewizyjnych w USA. Telewizja to dla nas nowy krok, test nowego kanału, sprawdzenie jego potencjału w branży free to play. Jako firma w DNA mamy wpisany stały rozwój i poszukiwanie jak najbardziej optymalnych rozwiązań, dlatego mimo, że grę ściągnęło już 30 milionów użytkowników ciągle poszukujemy nowych szans i dróg rozwoju i nie spoczywamy na laurach. –
mówi Arkadiusz Pernal, Wiceprezes Zarządu Ten Square Games. Ponadto, wspólnie z naszym partnerem NetEase wprowadziliśmy Fishing Clash, na razie testowo, na platformę iOS w Chinach. Teraz na bieżąco monitorujemy jej performance oraz wdrażamy niezbędne poprawki i ulepszenia, w tym związane z lokalizacją gry. Oczekujemy także cały czas na decyzję chińskiego regulatora dotyczącą wprowadzenia Fishing Clash na platformę Android w Chinach– dodaje Arkadiusz Pernal.

Warto podkreślić, że dzięki dobrze poukładanej organizacji, zespół Ten Square Games pracuje równolegle zarówno nad istniejącymi grami, jak i 4 nowymi projektami. W ciągu najbliższych tygodni dwie gry z obszaru gier dla kobiet przejdą do fazy soft launch. Na IV kwartał br. zaplanowany jest także soft launch gry hobbystycznej opartej na naszych doświadczeniach outdoorowo-symulacyjnych. Z kolei Golf Rush jest obecnie optymalizowany – wdrażamy na bieżąco ulepszenia, m.in. w mechanice rozgrywki i designie – podsumowuje Arkadiusz Pernal.

Podane przez Zarząd spółki Ten Square Games S.A. szacunkowe przychody ze sprzedaży w 3Q 2019 mogą różnić się od danych ostatecznych, które będą zawarte w skonsolidowanym raporcie kwartalnym.

***

Ten Square Games S.A. to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala.

Ten Square Games specjalizuje się w grach o tematyce hobbystycznej. Produkuje i wydaje gry w modelu free-to-play, zarabiając na mikropłatnościach (za uzyskanie odpłatnych funkcjonalności w grze) i reklamach. Gry Ten Square Games oferowane są na najistotniejszych platformach mobilnych – iOS oraz Android oraz poprzez portale internetowe.

Ten Square Games stworzyła do tej pory ponad 200 gier. Najbardziej znanymi projektami są Let’s Fish oraz Fishing Clash – obecnie najpopularniejsza gra wędkarska na świecie.

W kwietniu 2018 roku spółka Ten Square Games przeprowadziła publiczną emisję akcji (IPO). Wartość oferty wyniosła ponad 94 mln PLN. W dniu 11 maja 2018 roku akcje Ten Square Games zadebiutowały na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. 15 czerwca 2018 spółka dołączyła do indeksu sWIG80, a 18 marca 2019 do nowego sektorowego indeksu na GPW skupiającego producentów gier – WIG.Games. Od 23 września 2019 akcje Ten Square Games S.A. wchodzą w skład indeksu mWIG40.

Więcej informacji: https://tensquaregames.com/investors/

Twitter @TenSquareGames

Kontakt dla mediów: Piotr Piotrowski, cc group
tel. +48 697613010,
piotr.piotrowski@ccgroup.pl

 

Loading...